Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Újdonságok

2012.09.24. 15:12 | Singapur | Szólj hozzá!

Pénteken volt egy kellemes 5 órai kelésem, Az 5:50-kor induló Veszprémi busszal utaztam az egyetemre, hogy az egészségügyi ellátáshoz szerezhessek egy papírt. Egy jogviszony megszünése igazolást. 2. voltam a sorban így viszonylag hamar végeztem. Igazából fél 9-kor ott ültem a padon a 11-es kocsiállásnál a 9:10-kor induló Győri buszra várva. Majd miután leszálltam Győrben, eltrappolhattam az OEP-hez, hogy megmondják,h. ez az egész három napos ügyintézés - rohangálás teljesen és totálisan felesleges volt! Oh, jee! Na, a pozitívumot nézve az egészben, legalább nem kell fizetnem egyenlőre a 6500 ft-ot. Majd csak decembertől. Ha addig nem kapnék melót, de nem hiszem,h. örülnék, ha addig nem lenne munkám. Jó lenne, ha most októbertől tudnánk dolgozni, legalább egyikünk, az is több lenne, mint a semmi. Különben, ha nem jön össze, akkor nem tudom, hogy merre megyünk tovább, vagy mi lesz. Ezt még meg kell beszélnünk. Most anyós is visszautalta a 100 ezer ft-unkat, így ebből is el tudunk éldegélni egy ideig. De azért sokra nem elég. Na mindegy.
Most leginkább azon fáj a fogam, hogy hol fogok marcipánmasszát kapni, és utána ki kell belőle formázzak legalább 3 nagyobbacska gombát. Remélem sikerülni fog. :) De egyszerre egy lépés. A Lidl-ben nem volt marcipánmassza, de még megnézzük a Tescoban és az Intersparban is, hátha. Aztán kezdődhet az alkotás fázis:) Kívánjatok sok sikert!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr626135468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása