Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Helló Új év!

2013.01.05. 11:22 | Singapur | Szólj hozzá!

Itt vagyunk, immár 2013-ban. Valamai hatalmas csoda folytán nem haltunk meg decemberben, ezért ennek a napnak is el kellett jönnie. Eddigi eredményeim erre az évre közeliek a nullához. Ugyanakkor egy-két előrelátó dolgot sikerült megtennem. Például 2 nap múlva, mert ma szombat van, tehát hétfőn hazautazunk egy hétre. És hétfőn kelltt volna elmennem a munkaügyi központba, de mivel még szerdán eszembe jutott,h. ez bizony nehéz lesz, vettem a fáradtságot, és elmentem tegnap, azaz pénteken, és sikerült is mindnet elintéznem, és még csak órákat sem álltam sorba egyik helyen sem. 9:20 körül már otthon is voltam, úgy, hogy még boltban is voltam a szükséges kenyérért, és egyéb beszerzendő dolgokért. Ez annyit jelentett,h. párommal még találkoztam egyszer, mielőtt elindult volna munkába. Valamint,h. több időm maradt a napból. Tegnap megint a gyurma-virágokat formáztam, a készülő ajándékhoz. De persze, megint újra kellett formáznom az összeset, mert sikerült egy minden eddiginél szebb virágformát kialakítanom, és ilyet szerettem volna az összeset, így hát harmadszorra is átformáztam őket. De egyáltalán nem bánom. Hiszen így még szebb lesz:). Remélem időben elkészül, de sztem igen. Csak a notesszal vagyok megcsúszva, de talán az is elkészül.

Pont ma volt az a napom,h. a facebookomon kicsit rendet tettem. Könyörtelenül lecsökkentettem a játékaim számát, és a kedvelt oldalakét is. Így kicsit rendezettebb képet mutat majd az üzenőfalam, és igazából másra szeretném terelni a figyelmem, mint ez az oldal. Még így is maradt 3 játék, amiket meghagytam. Néha még ezek is túl sokat fognak jelenteni. De most jobban érzem magam. Mert ez nálam azt jelenti,h. nem vagyok annyira függő, mint gondoltam. Valamint,h. most is ideértem a blogra írni pár sort. Bár ez sokaknak feleslegesnek tűnik, én szeretem visszaolvasni a kis gondolataimat.

Mivel eddig lustultam, ideje nekiindulnom a napnak, és egy kicsit felpörgetni. Peti ugyan csak este jön meg, de így is elhalasztgattam pár dolgot eddig, és ezeket meg szeretném végre csinálni, mert csak lógnak rajtam, és ezeken gondolkozok,h. még ezt is, azt is meg kellene csinálni végre. Ha viszont készen lesznek, akkor lehetnek új gondolataim, amik talán inspirálóbbak, és fejlesztőbbek lesznek. Még a gyurma tortához is elég sok ötlet, és gondolat kell, uh. erre kell ráhangolódjak. :) 

Na, megyek is, mert tényleg nem érek a dolgok végére:) 

Címkék: itthon

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr136135452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása