Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

folytatása következik

2012.08.10. 16:36 | Singapur | Szólj hozzá!

Ez a hétvége előtt pedig Szlovákiában voltunk egy testvértalálkozón július 6.-7.-8.-ai hétvégén. Párom édesapjának a rokonai élnek ott kint, mint kiderült nem is olyan kis számban. Az a hétvége is nagyon jó volt, finomakat ettünk, sok mindenkivel találkoztunk, és azért voltak ismerős arcok is. Igaz, szégyen és gyalázat elég kevesek nevét sikerült csak memorizálnom. De mivel megfogadták, hogy ez után minden évben szeretnének egy ilyet, gondolom, lesz időm még megjegyezni a többségét.
Az augusztus 20.-ai hosszú hétvégén pedig Hartára utazunk, ugyancsak párom családja jóvoltából. De ha jól emlékszem, akkor ez egy iskolához köthető baráti találkozó. Nekem kicsit nehéz még ennyi év után is követnem,h. most ki melyik csoporthoz tartozik, de elvileg mindenkivel találkoztam már, csak sosem tudom,h. épp kivel is fogok megint:) Szóval a hazautazást igencsak meg kell terveznünk, hiszen örülünk néha, ha nem kell kimozdulnunk semerre, hanem van egy nyugis hétvégénk.

Azt hiszem egyenlőre ennyi elég is volt belőlem így hírtelen.
Annyit még közhírré tennék, hogy a http://www.matrica-cserebere.hu oldalon elérhető vagyok Singapur néven. Ott a Spar-os Szafaris és a tavalyi Dzsungeles matricákat cserélgetjük. Van még, ami nekem is hiányzik, valamint vannak, amiket én tudok felajánlani. Az oldalon olvasható az email címem is, ott lehet egyeztetni a részleteket.

Szép hétvégét mindenkinek!
Nem lesz túl meleg, pont ezért lehet menni sportolni, vadulni, sétálni, biciklizni, túrázni...ki a szabadba! Strandolni majd csak a jövő héten lehet! Legalábbis a meteorológia ezt jósolta! :) Mindenki eldönti, de ne punnyadjatok:)
Puszi, pá:)

Címkék: szabadidő

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr146135471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása