Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Hogy álltok a mai filmekhez?

2011.02.24. 22:48 | Singapur | Szólj hozzá!

Ahogy böngészem az internetes letöltő-oldalakon a filmcímeket, egyre inkább arra gondolok,h. a filmes piac mennyire telített. Ez nem is lenne akkora baj, ha legalább jó minőségű, érdekes filmek kerülnének vászonra...nem egy olyat láttam, ahol az előzetesben bemutattak minden érdekes pillanatot, és a film, a másfél órában ezen kívűl semmi történetet, semmi mozgalmasat nem mutatott. Ha ezeket kiszórnánk, no meg a lerágott csont típusú, egy filmből már a 4.-7.- részt csinálókat (kivéve a folytatásosokat, amiknek van értelme), akkor maradna így is épp elég véres-fürdős film, amiket nem mindenki szeret megnézni.

Sajna a film címek nekem sokszor a legkevesebb utalást sem teszik meg a film milyenségére, vagy egyáltalán arra, hogy miről szólhat. Ha nem néz valaki samplet, és letölti a filmet, (ha borítót sem néz), akkor sokszor marha nagy csalódás érheti.

A minap én is majdnem elkövettem ezt a hibát...Az őrzők legendája...baglyokról szól...de szerintem tanulságos és érdekes film lett, története van, mozgalmas, izgalmas...csak másra számítottam. De megérte megnézni.

Vannak tipikus olyan filmek, amiket érdemes megnézni többször is. Például most nézem nem is tudom hányadjára a Gyűrűk urát.Tudom, ez sokakban ellenérvet szül, mint a Harry Potter sorozatok, de sajnálom. Én sem szólom le, ki mit néz, ezt is nézzétek el nekem. Mindig is álmodozó típus voltam, és ez nem változik. Nem kell nézni, mert mi tesszük, de nekünk jól esik, és ennyi:)

Ti hogy álltok a filmekhez??? Biztos mindenkinek lenne mit mesélnie, jó és rossz egyaránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr556135502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása