Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Üdv Június!

2014.06.08. 13:40 | Singapur | Szólj hozzá!

Sziasztok! Vagy csak szia Önmagam, mert szerintem rajtam kívül senki nem olvassa ezt a blogot, amit meg is értek, hiszen eléggé elhanyagolom még mindig. Nehéz változtatni a szokásokon, és nehéz összeszedni a gondolataimat munka után, hogy esetleg még összefoglaljam amik aznap történtek. Igaz, nem is minden nap adódik valami, amit meg lehetne említeni, bár legtöbbször azért mégis. Hiszen ha az ember lánya más emberekkel foglalkozik, és egy áruházban dolgozó, nem kevés szokatlan, és persze olykor kedves, néha pedig ennek ellenkezőjét érzékeli és tapasztalja meg. 
Órákat lehetne mesélni arról, milyenek is az emberek napjainkban. De persze, én is kerülök a másik oldalra, amikor én vagyok a vásárló, és olykor előfordul, hogy az önkiszolgáló áruházak egyikében fel szeretnék tenni egy-egy kérdést egy ottani dolgozónak. Persze olyankor sosem találok egyet sem, pedig nem kettőt lépek, hanem végigjárom a sorokat, és hosszú percekig várakozom is. Persze, hiába. Érdekes módon, bár lehet csak én vagyok ilyen, nem kiabálok az emberekkel, és szidom hangosan az áruházat. Maximum nem fogok ott vásárolni. Ennyi. 
Mert ugye nálunk, azaz itt a reklám helye, a Baumax-x áruházban Győrben szintén önkiszolgáló jelleggel működő áruházunkban azért ritka, hogy egy embert se találjunk, aki ott dolgozik, és ne segítene. Már kevés olyan ember dolgozik velünk, aki csak egy osztályon belül hajlandó kiszolgálni. Lássuk is be, ezt nehéz is lenne megoldani, amikor előfordul, hogy egy-egy emberre 2-3 osztály is jut, még ha kevés ideig is. Mégis mindig kifogásolnak valamit a kedves vásárlók. Tekintve, hogy mind a kert osztálynak, mind az építő- és faosztálynak van egy külső része, érthetetlen számomra, hogy miért kérdezik meg a kasszást, vagy akár irodás munkatársunkat, hogy ott kint az egyik vagy másik külső részen miért nincs ember, vagy még ki se ment megnézni, de már kérdni, hogy ott van -e kint valaki??? Önök szerint mindenkire kis adóvevőket rakunk, hogy tudjuk ki merre van az áruházban? Tény, hogy a legtöbb kolléga elérhető telefonon keresztül, de lehetetlenség hogy minden sorban álljon legalább 2 eladó, akik csak a vevőkre várnak, és segítenek, meg akkor legalább osztályonként 2 ember, aki az áruátvételről behozza és elpakolja az árut, meg még kettő, aki a kódok miatt a kasszák és az osztálya között teszi meg a napi 20-30 kilométeres távot. Azokról a kollégákról nem is beszélve, akik a külső részeken legyenek, plusz egy vágjon méretre, egy függönyt varrjon, szabjon, egy festéket keverjen, legalább egy ember minden osztályról (ahol leginkább előfordul: kert, építő, fa, szaniter) legyen elérhető árukiadásnál is. Még sorolhatnám. És még senki nem rakta vissza az árukat, amiknek a helyét a kedves vásárlók véletlenül sem keresnének meg, csak leraknak itt is ott is.....szóval legalább 100-150 embert lehetne foglalkoztatni. Ehhez képest pedig körülbelül 50-en lehetünk. Bár nincs pontos számom. Nem is egyszerű. Persze ettől még az elvárások megmaradnak.....ki érti ezt? Én nem, az biztos...

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr86288303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása