Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

2010. 04. 14. szerda

2010.04.18. 16:29 | Singapur | Szólj hozzá!

8-kor felkeltem vagyis 7-kor: hasmenés. hasfájás miatt, ez nem volt túl jó…majd reggeli, 10kor kezdtem, Ola-val szobatakarítás 2-ig. Utána ebéd, majd fél 6ig szabad voltam. Van 1 új szakácsgyerek (Ramon), majd fél 6-tól uniformisban felszolgálni, jöttek 4-en + az egyikük fia, idősebbek..Tobival voltam, és mindent magyarázott, megmutatott, gyakoroltunk a pénzzel, a fizettetést, a kasszát. (mert azt hiszik nem tudok euroval számolni)
Az időseket én szolgáltam ki főként. Tobi segített.
Majd megjött Robert és Adrienn Magyarországról, chef jó barátja, Robert is itt volt gyakornok…őket is én szolgáltam ki. Majd le kellett szedni az asztalt…a végén Tobinak fizettek az idősek, majd kaptam borravalót:) újabb 5 eurot:) szupi:) zsebpénz:)
Este még miután minden vendég (f)elment, megmutatta miket kell még megnézni, lekapcsolni a villanyokat alul a wc-ben. Elmosogatni a rácsokat, elpakolni előtte a poharakat, a konyhától elhozni a tiszta, de nem oda való dolgokat: kávéspoharakat…
Letörölni a pultot, a hűtőket és végül a recepción keresztül tudok kimenni, mert bezárják az ajtót, amin általában ki szoktam menni. 8:30-ig volt kb. meló. Este fürcsi, 1 kis klánháború…fél 11-kor alcsi
Álmodtam: Eszterrel, katasztrófás-menekülőset…érdekes volt…

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr96135569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása