Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Szeptember

2012.09.20. 16:59 | Singapur | Szólj hozzá!

Lassan ennek a hónapnak is vége, és nem hiszem el, hogy ennyi hiábavaló dolog között továbbra sem érek ide legalább hetente. Igaz, nem is sok dolog történik velünk, vele mostanában. Petit kirugták a munkahelyéről, uh. most mind a ketten állást keresünk. Önéletrajzok emailezése, osztogatása történik, személyesen megyünk el helyekre, és persze hivatalos ügyeket intézgetünk, csekket fizetünk, bevásárolunk, főzünk, mosunk, takarítunk...a szokásos napi dolgok. Peti jár egy haverjához maszek melót csinálni, egy galériát építenek a lakásba. Szép lesz, és még pénzt is keres vele. Ez kb. az össz bevételünk. De mint kiderült, valószínű az egészségügyi hozzájárulást nekem kell fizetnem, ezért járom most a hivatalokat....mert ugye a nyitvatartási idők úgy vannak megcsinálva, hogy mire kiderül, hova kell menned, oda aznap már nem jutsz be. Ezért akkor másnapra is tuti porgramod van. Oké, go home, megnézem térképen hol is van az, ahova mennem kell. Mire megtaláltam így is, hogy előre megnéztem, ráfagytam a biciklire, mert ugye a kitáblázottság egy álom...és rájöttem,h. az ellenkező irányból pikkpakk meglett volna, de ezt a térképről nem láttam...mindegy, megvan, bejutok, odahívnak, erre kell egy papír az egyetemtől!!! Mert miért is ne! Akkor biciklizés haza, email az egyetemes ügyintézőmnek,h. holnap megkaphatom személyesen azt a papírt, vagy mi az isten van. Meg, persze, uh. hála istennek holnap van OIK. Csupán 5 órakor kell felkelnem, h. elérjem az 5:50-kor induló Veszprémi járatot, hogy 7:40-re Veszprémben legyek, és 8-ra beessek az OIK-ba, ahol remélhetőleg nem a szokásos kilométeres sor fog várni. Akárhogy is, egészen 11 óráig van esélyem megkapni az áhított jogviszony megszünését igazoló papírt és utána újfent busszal Győrbe, Ami megint csak vicc, mert 12:00 után csak 13:45-kor vagy 15:00kor indulóval juthatok haza. Ezzel a papírral pedig hétfőn tudok belibbenni az OEP-hez, hogy végre megtudhassam, mikortól fizethetek végre. RÉMÁLOM!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr136135470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása