Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Üdv!

2012.08.10. 15:24 | Singapur | Szólj hozzá!

Már megint elég régen nem néztem erre felétek..de ez annyira nem is zavar, hiszen eddig sem olvasta sztem senki sem a blogom...de azért magamnak jók, érdekesek ezek a bejegyzések, és vicces őket visszaolvasni, uh. újból megfogadom,h. többet fogok errefelé nézni, talán egyszer sikerülni is fog:)

Hogy mik történtek mostanában? Azt hiszem illene olyan rég folytatnom, ahol a bejegyzés abbamaradt. Tehát, leáálamvizsgáztam, és a diplomaosztó ünnepségen is részt vettem, igaz, hogy nem a diplomámat, hanem csak egy igazolást vehettem át egy még hiányzó angol szakmai közeépfokú nyelvvizsga miatt. 
Nagyon meleg volt, rosszul is lettem kicsit, de az átvételnél nem volt már gondom, elöntött az adrenalin, csak el ne essek, és az én nevemet fogja ahallani az itt jelenlévő x ember...nagyon durva érzés:) Mellékelek egy képet is, és utána folytatom, mi történt még velem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr336135474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása