Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

A szoba-csiga

2012.05.31. 15:00 | Singapur | Szólj hozzá!

Egy nap öcsém két apró kiscsigával jött haza. Nem olyan természetben összeszedett csúszómászók voltak, hanem amolyan akváriumban nevelt különcök, amiket etetni kell, meg a földet cserélni alattuk. Az üvegdoboz kapott fedőt is, először üvegből, majd, amikor elég nagyok lettek,, lyukacsos-szellőzős tetőt. Viccesen néztek ki, amikor hullámozva másztak az átlátszó falon és két kis csáp-szemeiket lóbálva járták körbe az új helyüket. 
S hogy mit ettek? Sokféle zöldséggel próbálkoztunk, de legjobban az uborka vált be. Ez lett a kedvencük. Furcsállottam, hogy úgynevezett csőr-koptatót is el kellett helyezni nekik, mint a hörcsögöknek a futtatót. Csak ezt „megették”. Legalábbis mindig egyre kisebb lett. Csak azt nem tudtam, hogy hol a csiga csőre, ha már koptatni kell. Szájszerve persze van, enni kell, de valahogy egyáltalán nem hasonlít a madarakéhoz. Ez máig rejtély számomra.
A csiguszok szeretik beásni magukat a földbe. Most, hogy már akkorák, mint a tenyerem, vicces, ahogy a földből kiáll a csigaházuk, ami nem igazán kerekdedes, hanem amolyan hosszúkás, persze kerek is, de nem mindenhol. 
Valamiért szeretnek az akvárium falán is aludni. Nem tudom, hogyan tudnak rajta maradni és hogy-hogy nem csúsznak-esnek onnan le? Ügyesek. Idén először vettünk észre a földben fehér tojásokat. Úgy látszik elérték a fiatal felnőtt kort. Csendes és nyugodt lények. nem veszekednek és most közösen várjuk a kicsik kikelését, vagy megszületését, vagy hogy is mondjam. Minden nap bekukkantunk, hátha történt valami változás. Eddig semmi. Sőt, valamelyik nap még a két nagy csigusz is eltűnt. Nem láttam őket sehol. Gyorsan ellenőriztem a tetőt, nem-e csúszott el, s léptek meg a lyukon. Bár tény, hogy messzire nem jutottak volna, de hát, nagy az asztal, meg a hátulja. Lett volna ijedtség, meg csiga-csúszás-segítő feltakarítása. De sehol egy árulkodó csík. Jobban szemügyre vettem a földet és észrevettem, hogy a csigaházaik csúcsa éppen, hogy csak kilátszik a földből. Elásták magukat, mintha fáztak volna. Nagyot mosolyogtam az ijedtségemen. Ahogy teltek a napok, egyre türelmetlenebbül és izgatottabban várjuk a kicsi csigákat. Még azt sem tudjuk, hányra számítsunk, mert a „tojásokat” is a földbe rejtették. Várom már a napot, hogy sok kis csúszó-mászó lepje be az akvárium falait. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr496135478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása