Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

2010. április 18. vasárnap

2010.04.18. 16:56 | Singapur | Szólj hozzá!

F1 lesz (vagyis volt) Kínai nagydíj, Shanghai…láttam a rajtot, egy pár kört, aztán délután láttam az utsó 6 kört de legalább valamit láttam belőle Bár a német közvetítés nem a legjobb, azért nem hisztiztem…fél 10kor kezdtem ma is, Ola-val takarítottunk. Én a wc-ket, ő az éttermet. Szeretek Ola-val dolgozni. Mindig kedves, vidám, és mindent megmutat, mindent elmond, elmutogat, nem cseszett le, pedig a szobatakarításkor az egyik szobába nem vittem még plusz egy tekercs wc-papírt…hanem csak szólt,h. kettő kell legyen, és vitte a hiányzó darabot Ma volt 6 utazó szoba…kettőnknek nem volt sok. De már látom, hogy folyik itt a dolog, aki amelyik szobát csinálja, és ha van benne borravaló, akkor azt elteszi. Az egyikben volt 10 euro, persze, azt Ola csinálta…de nekem is összejött 2 szobából 4 euro 50 cent, a semminél több. Ma egész 2-ig meló volt, mert szobák után még a pincében rendbe kellett rakni a szemináriumi termet (ezt én), meg a wc-ket (ezt Ola), majd a leendő szobám, vagyis szobánk a lányokkal, akik majd 26.-án jönnek, de nekem előbb le kell költözzek, mert vendégek jönnek ide. Tiszta táboros, bár a fal elég gáz, de a szoba nem annyira már,h. a-z-ig kipucoltuk ketten. Tudva,h. itt fogok aludni a lehető összes mindent megcsináltunk, elég lakható lett, bár csak egy asztal van benne. De tv is van, no meg egy emeletes ágy, vicces. A fürdő szobán kívűl nem messze, pár lépés, de egy szekrény. Hármunknak már kicsit kicsi lesz, de ha nem leszünk állandóan együtt bent, akkor lehet nem is fog feltűnni. Majd kiderül. Ma végre nem kell felszolgáljak, mert elért minket is az Izlandi felhő…de komoly. Tegnap törölt le mindent Johannes, és ma a chefin áttörtölte a pultot, és szabályosan fekete volt, elég durva. Remélem a dolog nem fog sokáig tartani. A német híreket nem értem meg 100%-osan, de elég durvának tartom…leállítva a légi közlekedés fél Európában…még jó, hogy nem most akartam hazarepülni. Pont ma mondta chef, hogy nem tudják meddig fog tartani (még jó, h. a 21. században élünk): lehet pár nap, pár hét, meg pár hónap. Ennek a szar vulkánnak is pont most kellett hisztit csinálnia. Bár igazából nem érint még személyesen, de visz nem kevés embernek színt (feketét, meg szürkét) az életébe..ez van, túlhajszoljuk a Földet…
6ig van ma szabadom, aztán konyhában kell megint rendet rakni, nem rossz Szeretem csinálni. De gyorsan telik az idő, már 4 óra...vagyis 5...

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr96135565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása