Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Ez egy mekkora egy fos hét...

2010.03.24. 16:17 | Singapur | Szólj hozzá!

Azt hiszem erre a hétre nem akarok emlékezni az életemből. Eddig legalábbis elég szar volt, de elképzelhetőnek tartom, h. igen is lehet ezt még fokozni, majd kiderül.
A hétfővel még nem is volt baj, összepakolás, visszautazás Veszprémbe, nem sok cucc, olvastam a buszon, meg zenét hallgattam, elég időben felértünk, még 8 előtt. Egész jó volt. Másnap reggel persze meló 6-tól délután 2-ig. Ezzel sem lett volna semmi gond, ha az utolsó egy órában nem raknak át egy kötözőgépre és el kell mondjam, ezt most kellett először csinálnom! Persze nem ment elsőre, mert amúgy is elég béna hetem van. Szóval kaptam egy kis leugatást, én meg vörös fejjel próbáltam kihozni az egészből valami majdnem jót. Ennyi tellett, hiába küszködtem, h. akkor lassan csináljam, de jól, vagy legalábbis lássák az igyekezetet....mindegy, végülis több leszólást nem kaptam, de elég volt a nézés is, és az arcvágás...hiába, nem vagyok vak...de nem gond, végülis én csak egy kis hülye diák vagyok, aki itt bassza a rezet, mert kell neki a pénz...persze...na mindegy, tegnap ilyen volt, ma más. Jha, ki ne hagyjam, h. tegnap átestem egy raklapon...szóval gázzzz...
Ma pedig belibbentem újult erővel reggel 6-ra újfent, hogy majd ma más lesz! Délig úgy is voltam vele, hogy azt hiszem ez menni fog. Nem volt nagyon ultragáz, csak kicsit, de az belefért. Aztán persze az utolsó etapban megint beütött a krakk...először majdnem hátraestem egy adag újságlappal a kezemben, majd megbotlottam egy raklapban, végül ráraktak megint egy olyan gépre, ahol előtte nem dolgoztam, ezért persze miattam állt le a gép, mert mivel nem mutatták meg, hogy ezt a gépet milyen spéci módon kell megpakolni, és én rosszul csináltam, nem vette le a lapot a gép. Meg is kaptam rögtön, h. ne haragudjak meg, de amíg ő és a munkatársa dolgoztak a gépen, sosem volt ilyen eset....hát legszívesebben azt mondtam volna, h. akkor további jó munkát....(a jó **********************,***********) szóval, miután ez a fejemben elhangzott, megmutatta, hogy hiába az eddigi gépeket úgy kellett megpakolni, ezt nem úgy kell...hanem így. Oké. Jegyezve. Előtte meg megkaptam, h. héé, nem csak a hátsó kettőt kell ám pakolnod......köszi....extra szar gép, fosul lehet pakolni, szétcsúszik, és hátulról fogy le legelőbb...de nem baj....Szabus Superman vagy legalábbis felér két itt dolgozóval, akinek mindez meg sem kottyan, hiszen nem most csinálják először, és az sem számít, hogy még egy hónapot összevetve sem dolgoztam itt...nem, baszogassuk Szabinát hét van, uh. igyekezzen mindenki kivenni a részét, akinek kedve van, mert már úgysem érdekel.

Holnapra nem hívtak be melózni, talán jobb is, amúgy sem mennék, mert tropán van a hátam, és még ülni is fájdalmat okoz....és mosni is kell valamikor...

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr416135583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása