Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Today I'm very tired

2009.04.24. 21:46 | Singapur | Szólj hozzá!

Extra fáradt vagyok, uh. csak azért írok ide fel, mert még mindig a húsvétos képem van kint, és az már egy ideje elmúlt!

Hétvégén pároméknál vagyok, ma zh volt, hétfőn megint zh, jövő 7en VEN...áááááá, és írom a beadandókat, a szakdoli elejét, meg felkészülök a prezentációra angol nyelven a japár fürdési kúltúráról....jó vagyok:) csak sikerüljön mindez, amit elterveztem:)

Holnap buli haverokkal, aztán vasárnap meg tanulás!!!

pusssz, majd jövök, ha akad pár szabad percem:)

Azt még gyors beírom,h. voltunk párommal moziban, és megnéztük a Boszorkányhegy című filmet! Nekem nagyon tetszett! Mindenkinek nagyon ajánlom. Élvezhető, és izgalmas volt:) A szörnyek az űrlények ellen, és az Egy boltkóros naplója című anomációt, és filmet is megnézném....de majd talán később.

Amit még várok az az Angyalok és démonok Dan Brown könyvéből készült film lesz! Nagy vihart fog kavarni! Azt meg kell nézni!! na pá

Címkék: film gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr166135659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása