Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Azért még vannak szép napok:)

2009.04.01. 20:01 | Singapur | Szólj hozzá!

Szerintem ez a nap, egész szép volt. Írtam ma egy zárthelyit, de ez sem vette el a kedvem a bevásárlókörúttól. Ma jól végeztem dolgom, és nagyon is jól esett délután a jól megérdemelt ebéd: rendelt rántott sajt és rizs. Hmmmmmm. Naon fincsi volt. Alig birtam megenni...Azt hiszem sikerrel elintéztem jó pár olyan dolgot, amik vártak rám...és ez most boldogsággal tölt el:)

Egészen holnapig, amikor is megtudom a valszám eredményét, amit múlt 7en írtam. :S Jujj, kicsit tartok tőle,h. milyen lett, de már nem tudok rajta segíteni....ez van. Bánkódni kár, előre kellett volna gondolkodni. Majd kiderül, mi lesz belőle, de egy kettes akkor is lesz, ha fejre kell állnom érte (mert nem tudok)!!

Egy kicsit viszont fáradt is vagyok, ma is elég korán keltem, és persze tudtam volna még aludni! Kicsit megvisel az új étrendem...a mai vacsim is egy szép közepes répa volt (szájon keresztül adagolva kis falatokban), és ennyi, majd még iszok egy kis tejet, és be kell osszam reggelig. Aztán reggeli, meg szendvics, mert holnap kirándulunk Balatonfüredre a közlekedés óránk keretében. Már várom. Mindig indultam le a Balatonpartra, mert ugyebár tök közel van, de hogy még így sem érek le soha, ez egy vicc. Néha kedvem sincs egyedül lemenni, ugyan mit kezdjek ott magammal....holnap meglesz a kilóméter:) Aztán ezen a 7en a csütörtök délutáni órám is meg lesz tartva, uh. hosszú napom lesz. Beadandót kellene írnom, a következő zárthelyire tanulnom...mindig van egy kis dolgom, aztán persze úgyis minden az utolsó pillanatra marad...de legalább ma felvettem a matricám az OAO-ban, mivel ma már hivatalosan sem utazhattam volna diákként a buszon, mert elvileg a matricám már márc. 31.-ével lejárt. Még jó,h. nem mentem ma sehova... Mert ugye itt félévekre kap az ember, mert közel sem biztos,h. minden évet befejez, amit elkezd, van aki januárban diplomázik, vagy hogy. Na ez engem még nem fenyeget, addig még ezen kívűl 2 hosszú félévet kell ittt legyűrjek, ami nem is rossz, mert csak 1el több, mint ami ki van írva...szal még akár büszke is lehetnék magamra....de még nem vagyok. Ez a rizikós félévem, és ha ez megvan, akkor optimistábban állok neki az elvileg utolsó tanulós félévemnek, és utána már csak szakmai gyakorlat, és szakdoga írás, államvizsga.....lediplomázás....csak érném meg! Bár, ha már idáig eljutottam, akkor van egy kis esély arra,h. végzek. Már nagyon szeretnék a sznob dolgozó felnőttek közé tartozni, és jól megmutatni nekik,h. aki dolgozik, még nem lesz sznob.

Címkék: gondolat suli

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr886135667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása