Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Optimista blues

2009.03.16. 20:09 | Singapur | Szólj hozzá!

Hello! Ma már máshogy gondolok a világra, mint tegnap. Kialudtam magam, nem piszkáltak, azt csináltam, ami jól esett, és akkor, amikor jól esett, és úgy, ahogy akartam. Szal eddig minden úgy ment, ahogyan lennie kell. Persze próbálom az optimista gondolatokat gyömöszölni az agyamba, de az igazság az, h. ha a step up2- the streets zenéjét hallgatom, vagy belenézek a filmbe, akkor máris jól vagyok, minden dühöm, bajom elszáll, és boldogan tekintek a világra. Másik ilyen filmem, ami kicsit talán csöpögős, meg nem nagyon találkozni az életben ilyennel, az a Bűbáj. Hatalmas szeretetcsomag van benne, meg a lehetetlen elérése, hiszen a Földön egyre kevesebbet hallani arról,h. boldogan élnek, örökkön - örökké együtt a szerelmesek, és mi sem ennél természetesebb. Na kérem szépen, ez elérhető, persze nem a mindennap - minden egyes percében való tökéletes boldogság érzése, de ha egyszer megadatott a lehetőség, h. boldog légy, akkor használd ki, és ne rontsd el azokkal a dolgokkal, amik nem tartoznak bele a szerelembe, és csak elrontják a kedved, dühössé, haragossá tesznek, felingerelnek....ezeket át kell tudni lépni. Nem azt mondom, h. ne érdekeljen, mert ezt én sem tusom megtenni, de pl. nem emlékszem rá. Mert nem akarok, nem annyira fontos,h. ne tudjak élni nélküle. Nem így a boldogság. Nekem ez lételem, ha nincs, akkor meg vagyok lőve, olyan vagyok, mint egy zombi, és a zombikat senki sem szereti (legalábbis nem szerelemmel). Nehéz kitalálni az ördögi kőrből, de nem lehetetlen. Kell egy jóbarát, aki mindig veled van a jó, és a rossz, nehéz pillanatokban egyaránt, vagy legalább rá tudsz csörögni. Vagy kell keresni valami olyan hobbit, ami boldoggá tesz, és ezt csinálni, amikor csak időd engedi. Nem nehéz megtalálni a boldogságot, csak elhisszük,h. nekünk ez már nem jár....és így bizony nehéz észrevenni akkor is, ha épp az orrunk előtt kalimpál....
A lényeg: merj, és tudj boldog lenni.
Ha fúj a szél, vagy esik az eső, akkor sem kell szomorkodni...nevesd ki azt, akinek kifordította az ernyőjét a szél:) persze ez nem szép dolog, de legalább jót nevettél. Ha meg eláztál, abban is van jó, legalább van okod,h. vegyél egy nagy forró kádas - kényeztetős fűrdőt a Drágáddal, vagy nélküle, és regenerálódj kicsit. Az eső után mindig jobban ragyog a nap is:)

Na, ennyi boldogságot mára. Reggel mosolyogjon mindenki:) Mert aki mosolyt ad, sok mosolyt kap vissza. Két ember között pedig a legrövidebb út egy mosoly:D Nem kerül semmibe, mégis örömöt okozhatsz egy másik embernek, ami valld be, jó érzéssel tölt el:)

Címkék: gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr96135674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása