Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Egy majdnem szép előtavaszi nap

2009.03.04. 10:39 | Singapur | 1 komment

Szeretem az előtavaszi napokat, mert már nincs olyan hideg, kezd éledni a természet, de még nincsen annyi bogár, meg zümi. Viszont szebb lenne, ha sütne is a nap:) De ne akarjak mindent egyszerre:) Pedig jó lenne, akkor még kedvem is lenne elmenni arra az egy órára, ami délben lesz...de megint csak muszájból megyek el, pedig sokkal jobban élvezném, ha itt néznék egy filmet, vagy mesét:D Igaz, a koliháló már lassan nem sok újdonságot fog rejtegetni számomra, de akkor még itt vannak a drága sorozatok:) Van House bácsi is, az jó lesz. Pár hétig elleszek ezzel a pár évaddal:) Főleg, mivel a szarkazmust nem tudom sokáig elviselni, ezért csak max. 3 részt tudok megnézni egymás után...különben én is szarkasztikus, és elviselhetetlen leszek tőle. De ez nem vicces. A másik véglet a Scrubs, vagyis a Dokik. Ez meg nagyon fárasztó, de legalább vicces.
Éppen reggeli-ebédet csinálok magamnak:) Ez csak annyit jelent,h. nem reggeliztem, mert sokáig lustálkodtam az ágyban, és mivel délben órám lesz, ezért időben kell ebédelni, na már most, ezért időben fel kell raknom a vizet a tésztának. Szertintem ez tök érthető. Finom tejfölös, cukros tésztát fogok enni:) Aztán rá egy kávé, és mehetek is órára... Jó is, amikor meg tudod szervezni az életed. Persze mindig akad valami meló erre, beadandó, prezentáció, email-írás angolul...de unalmas lenne az élet ezek nélkül, teljesen el lennénk tunyulva.
Úgy hallom, forr a vízem, uh. tépek, majd még jelentkezem délután, addig is legyetek jók:)

Címkék: gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr826135684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raspberry** 2009.03.04. 18:22:17

én azt hallom amikor forr az agyam.... xD
süti beállítások módosítása