Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

csütörtök

2012.09.27. 16:13 | Singapur | Szólj hozzá!

Hamar eltelt ez a hét is, holnap már péntek, amikor is utazunk Aparhantra, Petiékhez almát szedni. Verus is velünk jön, és még többen a barátai, munkatársai közül, így 9en, két autóval vesszük az irányt délnek. Remélem jó lesz, és nem lesz a kocsival semmi gond. A helyzet az, hogy ugye nekem a tegnap megformázott marcipángombákat is vinnem kellene, hogy legalább hazaugorjak velük...meg kellene otthonról nem egy cucc is, anyunak egy papír, valamint jó lenne látni őket csak úgy, mert hiányoznak.
A gombák szerintem jól sikerültek. Életem első próbálkozása, ezért marha büszke vagyok magamra! Képet is rakok majd fel, keresek egy kisebb méretűt, mert ez a blog hisztizik sokat a méret miatt, és hiába telefonos kép, túl nagy neki, és ezért csak egy két bénát tudok feltenni, de a lényeg talán ezeken is látszik:) Lehet, hogy nem volt hátrányos, hogy gyerekként imádtam gyurmázni:)
Ami a mai napunk egész jó, mert Petinek is és nekem is lett egy állásajánlatom. Neki itt helyben, nem is olyan messze a Fehérvári úton egy maszek asztalos műhely féle, nem tudom pontosan. Nekem pedig egy gyárban recepciós munka, meg némi HR feladat, már amennyit egyenlőre tudok. A kicsit gázosabb része, hogy Mosonmagyaróvárra kell majd átjárnom minden nap. Hogy ezt meg lehet-e oldani az egyik céges autóval, mármint utasként, mint a telekocsi, mert mint tudjuk, nincs jogsim, az még kiderül. Jó lenne, mert egyenlőre még Győrön belül is képes vagyok elveszni, nem ám Óváron...Na mindegy, az emailt várom, ami csaknem akar megérkezni, pedig leinfóznám a helyet kicsit, meg ugye otthon is kéne mondani valami megközelítőt legalább, de max. felhívom, mert a száma ugye megvan. Épp a tescoban voltunk, se toll, se papír, így nem volt értelme akkor mindent megkérdeznem, és remélem, hogy sikerül újra elérnem őket, és nem valami kamu volt.

Mostanában ugye sok a szabadidőm, ezért kicsit ügyeskedtem a marcipánfigurákon kívül is. Nem sokára lefényképezem a kész műveket, és felteszek ide párat. Annyit azért elárulok, hogy teatasak hajtogatásnak nevezik. Bár én sima papírból is ugyanúgy megcsináltam őket, és szerintem jók lettek. Azt hiszem ilyet kapnak majd karira páran a családból. Hátha feldobom egy kicsit a napjukat, és igazából túl sok pénzbe sem kerül. Remélem mindenkinek tetszik. Ha valaki szeretne hajtogatás mintákat, írjon ide, vagy az emailemre, mert nem biztos,hogy fel tudom tenni a képeket, vagy azok túl kicsik lesznek,h. rendesen látni lehessenek, de emailbe szívesen átküldöm, amik segítségével könnyedén lehet szépségeket alkotni:)

Emailem: sz-abuska@freemail.hu. na pussz és jönnek a képek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr386135467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása