Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Valamint és Továbbá

2012.08.10. 16:05 | Singapur | Szólj hozzá!

Ez július 29.-én volt. Hazafelé a vállalkozó kedvűek bementek Siófoknál a Balcsiba lehűlni. Személy szerint nem készültem fürdőruhával, de azért belementem egy kicsit, bár csak addig, amíg a ruhám nem lett vizes, amit sikeresen feltűrtem:) Majd a fiúk elindultak kifele, uh. pucoltam a partra, mert tutira belevágtak volna a vízbe...Jó, volt még nálam száraz és tiszta ruha, mert épp Győrből mentünk hazafele. Győrben voltam egy hetet, mert albérletet kerestünk. Peti már itt lakott nővérénél egy hónapot, és most, h. a sulinak is vége lett, kerestünk magunknak egy külön kis helyet. Sikerült, találtunk egy kedves kis lakást, bár a rezsije lehet sok lesz, még nem tudom, mert ma fogjuk fizetni az elsőt. Amúgy az ára 50 + rezsi. Reméljük,h. azért nem lesz túl sok. Kiderül még ma estig.
Szóval otthon voltunk azon a hétvégén, összepakolás folyt. Összeszedtem minden cuccom, ami kellhet itt fennt, Ennek az lett az eredménye, h. meg kellett kérnem a Sógoromat, h. az ő kocsijukkal segítsen átpakolni minket Aparhantra, hogy onnan páromék szülei felhozhassák majd, amik nem férnek be hozzánk, és amik nem olyan szükségesek. Nem is kell mondjam szerintem, hogy a törékeny konyhai cuccokon kívül nekem ruha csak egy hátizsákkal fért be. Szóval se bicikli, se ruha nagyon, uh abban az egy hétben nem sok fele jártam. Igaz, volt dolgom a kitakarítással, berendezkedéssel elég, mivel párom ugye dolgozik. Még jó, hiszen nem tudnánk miből élni.
Munkát keresek közben, és igyekszem nem használni, amit nem feltétlen kell. Ez persze azt jelenti,h. nem égetünk villanyt, nem folyatjuk a vízet, nem égetek gázt, ha nem muszáj, és nem nézek gépezés közben TV-t vagy DVD-t. Hanem ha gép kikapcs, akkor utána. Esetleg. De a könyvekkel is kellene haladnom, uh. előfordul,h. egy délelőtt csak olvasok.
Most nemrég, a hét elején voltam 3 napos próbamunkán a Hotel Isabell-ben. Jövő péntekre derül ki,h. visszahívnak-e próbaidőre, vagy sem.
Meg azért igyekszem eljárogatni boltba, postára, intézni, amit kell, főzni, és akkor a legtöbbször igyekszem úgy megoldani,h. közben ne fogyasszak áramot. Szóval, ha elmegyek, legyne az fél óra, kikapcsolom a gépet. Valamint főzés közben sem hallgatok semmit, legalábbis nem mindig. De ez a csend engem teljesen ki tud készíteni, uh. ezt nem mindig sikerül véghez vinni. No meg olimpia is van, és ez engem érdekel, ezért nehéz megállni, hogy a gépezés mellett ne menjen a tv, és ne lessek bele egy-egy közvetítésbe. De nem lehet garázdálkodni, amíg ki nem derül, meddig ér a takarónk. Sajnos eddig pénzt nem tudtam keresni, és ez aggaszt. Ez már a második hónap, és még mindig nincs egy ledolgozott napom sem, amiért némi juttatás járna....rossz érzés kitartottnak lenni, főleg,h. elmegyek boltba, és azért, akárhogy is csinálom, fogy a pénz. Gyógyszer, kaja, tisztítószer...nemrég vettünk nekem 2 blúzt, egy szoknyát, és egy cipőt, helló 20 ezer forint...nagyon rossz érzés volt. Ha tudom,h. van rá, mert keresek, akkor oké, de mondjuk nem feleslegesen lettek megvéve, ez is tény. Mert dolgozni is kell valamiben, és a próbamunkát is teljesíteni kellett....csak az ára...
de mit lehet tenni. Enni és öltözködni, fürödni kell. Gépezni nem kellene, de azért befordulva és depisen meg nem találok munkát, főleg azért sem, mert már szinte minden az interneten történik. Beisemerem, hogy amiket mostanában csinálok, azokhoz nem feltétlen kéne áramot pocsékolnom...de az a meglátásom, hogy ma kiderül, mennyire rossz is a helyzet, és akkor lehet rajta változtatni.
Nyaralni persze nem megyünk idén sehova, de a "kötelező" hétvégék után nem is nagyon van kedvünk és időnk. Augusztus 4.-5.-ei hétvégéjén Alsóörsön voltunk. AMi szuper volt, csak lehet jobban élveztem volna, ha nem előtte nap töri fel mindkét sarkam a cipőm, és ráadásul okos fejjel be is mentem így a balatonba, persze másnap kisebb gennyes utóhatás miatt már nem volt igazán kedvem megismételni a műveletet, pedig pokoli meleg volt. Azért ezen felül élveztem ott lenni, szeretem ezeket az embereket:) Teljesen ki tud kapcsolni. Jól éreztem magam.

Címkék: szabadidő

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr276135472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása