Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Christina Perri - a thousand years

2012.05.31. 14:56 | Singapur | Szólj hozzá!

Heart beats fast   Gyorsan ver a szív

Colors and promises   Színek és ígéretek

How to be brave   Hogyan legyünk bátrak

How can I love when I'm afraid to fall   Hogyan szerethetnék, ha félek a kudarctól

But watching you stand alone   De látni ahogy egyedül állsz ott

 All of my doubt suddenly goes away somehow   Valamiért hirtelen minden kétségem elmúlik

 One step closer   Egy lépéssel közelebb

 

I have died everyday waiting for you   Minden nap meghaltam, míg vártam rád

Darling don't be afraid I have loved you   Kedvesem, ne félj, szerettelek

For a thousand years   Ezer éven át

I'll love you for a thousand more   Szeretni foglak még ezer éven át

 

Time stands still   Megállt az idő

Beauty in all she is   Árad belőle a szépség

I will be brave   Bátor leszek

I will not let anything take away   Nem hagyom, hogy bármi elvegye tőlem,

What's standing in front of me   Ami itt áll előttem

Every breath   Minden lélegzet

Every hour has come to this   Minden óra ide vezetett

One step closer   Egy lépéssel közelebb

 

I have died everyday waiting for you   Minden nap meghaltam, míg vártam rád

Darling don't be afraid I have loved you   Kedvesem, ne félj, szerettelek

For a thousand years   Ezer éven át

I'll love you for a thousand more   Szeretni foglak még ezer éven át

 

And all along I believed I would find you   És végig hittem, hogy megtalállak majd

Time has brought your heart to me   Az idő elhozta nekem a szíved

I have loved you for a thousand years   Szerettelek ezer éven át

I'll love you for a thousand more   Szeretni foglak még ezer éven át

 

One step closer   Egy lépéssel közelebb

 One step closer   Egy lépéssel közelebb

 

I have died everyday waiting for you   Minden nap meghaltam, míg vártam rád

 Darling don't be afraid I have loved you   Kedvesem, ne félj, szerettelek

 For a thousand years   Ezer éven át

 I'll love you for a thousand more   Szeretni foglak még ezer éven át

 

And all along I believed I would find you   És végig hittem, hogy megtalállak majd

 Time has brought your heart to me   Az idő elhozta nekem a szíved

 I have loved you for a thousand years   Szerettelek ezer éven át

 I'll love you for a thousand more   Szeretni foglak még ezer éven át

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr636135481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása