Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Január vége van....

2011.01.29. 14:03 | Singapur | Szólj hozzá!

Itt van január vége. Eléggé szomorú vagyok, amiért nem úgy akar alakulni az életem, ahogy elterveztem, de még a közelében sincs annak. Hihetetlenül zavaró. Remélem, amit tudok, azért így is ki fogok hozni belőle, de milyen áron:S

Mindegy, ezen már nem tudok segíteni, ami történt, megtörtént, már nem tudok rajta változtatni, és ha szarul érzem magam miatta sem lesz jobb. Csak azt hittem többre vagyok képes. KIderült, nem. Ez fájt, és ezt kell megemésszem. Már kezdek jobban lenni, de még eltart ez egy kis ideig. Remélem most már azok, amiket eltervezek, vagy amikre rákészülök, már máshogy fognak alakluni, mint az elmult 2 félévben. Minden rossznak vége szakad egyszer....de mikor? 

Nah, irjak valami jót is, van albérletem, kedves emberekkel, meg minden. Meg van egy párom, akivel most talán megint helyre áll a rend. Elég jó napjaink vannak mostanában. Bár a fejfájásom, és a fáradtság kicsit nehezíti a dolgokat, de nem lehet mindig minden 100%-ig szuper...főleg nálam...

Megyek is, mert lassan ebédelni kell, melegítem a kaját....

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr226135512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása