Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

2010. 04. 24. szombat

2010.04.26. 16:12 | Singapur | Szólj hozzá!

fél 7-kor felébredtem, mert azt álmodtam, h. elaludtam, majd jött 2 sms, ami felébresztett. Persze olyan, amire senki sem kíváncsi,h. mennyiért beszélek v. írok sms-t roamingba…köszi.
Szal azt a másfél órát szakaszokban aludtam, majd arra viszont nem emlékszem, h. az ébresztőt kinyomtam, mert végül 8:11-kor keltem, újabb, jaj, alszom, de kelnem kell (de most már igaziból) rohammal. Reggelente délig tudnék aludni. De amikor szabadot kapok, akkor bezzeg nem vagyok álmos. Majd kiderül most szerdán. A telefonom kiakaszt: most épp „Nincs eng. hálózat” felirat díszeleg a volt „T-mobile H és T-mobile D” helyett.
Ma fél 10-kor kezdek és a bácsi tegnapi elmondása szerint ma korán fogok végezni. Majd kiderül. Most reggel takarítás lesz, majd pincérnő leszek. Kár,h. tegnap nem mostam hajat, mert elég gáz, de mindig reggelre lesz ilyen, nem értem, mintha álmomban vki kenné a hajam zsíros ecsettel…nah, megyek és kihozok vmit magamból még meló előtt.
10,90 euro borravaló ma.
Mint sejtettem, ma először a szokásos takarítás volt: étterem, meg wc-k. Majd szobák: 3 Abreise (azaz utazós szoba), és egy maradós…2-ből hiányoztak a törülközők. fél2re készen voltam, majd 2kor kaja és fél5ig pause (azaz szünet). Hajat mostam, meg elmentem sétálni a túraútvonalra…nagyon jóóó Igaz, meredek, de nagyon szép, csináltam képeket is
Nagy sziklák, gyönyörű kilátás
Ma befontam a hajam, mert egyrészt tök vizes volt még, másrészt ehhez volt kedvem. Persze chef meglátta és mindjárt meg is jegyezte, hogy új frizura..Du. fél 5-től felszolgáltam. Jött egy csoport (kb.12-en) de mindenkinek sikerült kivinnem, amit kért és mindenki majdnem getrennt (külön) fizetett…vicces volt
De ment egyedül, Tobi szüneten volt Majd megjött Laura is, és szállingóztak a vadászvacsira igyekvők. Itt segítettem kajákat kivinni, néhány italt kitölteni. De közben a teraszon is volt vendégem, őket is lesni kellett…
Levezényletük a kajálást, nem volt gond, mindenki megkapott mindent. Teraszról beköltöztek az audis vendégek, majd az én vendégeim (értsd: én voltam a pincérnőjük..) is elindultak, de elkaptam őket, és végül sikerült a szobaszámlához irnom a kajálásukat…chefnek az aláírt számla, és alles (minden) oké
majd teraszról mindent bepakolni, rendet rakni ott. Terítőket be, a párnákat zsákba és a biciklitárolóba….majd ende (végeztem) és kellner soll, elszámolás, 1 kis dumcsi, majd alcsi…

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr346135558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása