Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Eltelt a karácsony is

2009.12.29. 19:00 | Singapur | Szólj hozzá!

Hello! Itt vagyunk már karácsony után jóval, és azt érzem, h. kár, h. eltelt ez a pár szuper nap. Végre a családommal töltöttem az időt, együtt voltunk, játszottunk, és a pároméknál is voltunk, vagyis még mindig ott vagyunk karácsony másnapja óta. De ez kell. Kaptam egy csomó tök jó dolgot, mindnek nagyon örültem, de főleg annak, h. adtam is:) Jól esett.

Most persze aktívan tanulnom kellene, de valahogy nem tudom magam rávenni egyszerűen a dologra. Nagyon nehéz koncentrálni, és azt mondogatni magamnak, h. muszáj!!! Mert elég jó lett eddig a félévem, és ez csak egy vizsga, nem kellene ezen így fennakadni. Még jó is lehetne az átlagom, de ahhoz kell ez az utolsó tantárgy is, és érdekel is, de olyan sok minden kell hozzá, hogy lehetetlennek érzem azt, hogy ezt mind megtanuljam. Pedig nem csak sims3-al kellene játszanom, ami megy persze órákon át.:) Mert annyira tuti az a játék:)

Persze azért szilveszter este nem fogok tanulni, este nem, de délelőtt muszáj lesz, mert mindjárt itt lesz 5.-e és tényleg nem tudok még semmit. Katasztrofálisan semmit. Ami pedig arra ösztönöz, h. ne menjek el próbálkozni, hanem egyszerüen toljam el 7.-ére, ami 2 nap plussz, és akkor Veszprémben rá leszek kényszerítve a tanulásra! Mert ugyebár nincs egész hónapban ilyen vizsga, uh. bele kell húzzak!

A mérlegem eddig: mikroökonómia 5-ös, desztináció menedzsment 5-ös, kastélyturizmus 5-ös, statisztika 3-as, utazásszervezés 3-as. Sztem nem rossz, bár lehetne jobb is. Valamint nemzetközi turizmusföldrajz jegyem hiányzik még a sorból...meglesz, mert meg kell lennie!

Szilveszterkor elvileg tesóéknál leszünk, egy kis nasi, egy kis pia, kártya, társas, szórakozás kulturált módon:) Azért jó lesz:) Már várom, igaz, már csak két napot kell.
na pussz

Címkék: gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr316135615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása