Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Today...

2009.11.27. 16:01 | Singapur | Szólj hozzá!

Azzal senkinek sem mondtam újat, hogy ma van. Talán azzal sem, hogy péntek, azzal meg végképp, hogy holnap elmegyünk párommal a moziba az Újholdra, azaz a New Moonra. Természetesen könyvben már olvastam, de azért kiváncsi vagyok, hogyan sikerül megeleveníteni azokat az eseményeket, érzéseket, amik lejátszódnak benne. Már nagyon várom, ha nem párommal nézném meg, már tuti elmentem volna hét közben egy vetítésre. De ez így lesz jó, legalábbis remélem lesz szuper helyünk, meg ilyesmi.

Már most karácsonyi vásár van nálunk Veszprémben. Igaz, mikor kedden kimentünk 5kor már a fele be volt zárva, a másik fele meg pakolt össze..szal nem láttunk belőle sokat, de azért a feeling megvolt, mert a kürtöskalácsos, és a piások nyitva voltak. Így jobb híján ittunk egy kis karácsonyi puncsot:) Finom volt, és jót beszélgettünk Krisztával:) Jó volt, kicsit felengedtem...

Sajna megint az az időszak van, amikor nem tudom mihez nyúljak, mit csináljak, minek álljak neki, mert annyi minden van, amivel végeznem kell. Persze próbálom időpontilag beosztani a dolgokat, több-kevesebb sikerrel. Mert persze miért is ne ilyenkor hagyja el az embert az összes életkedve, hogy nemhogy tanulni nincs kedve, létezni sem igazán. De mind1, majd ezzel is megleszek valahogy. Eddig is elvoltam, nem gond. A cuccaimmal meg haladgatok, elvonják legalább a figyelmem, nehéz nekiállni, ne ha már belekezdek, elvagyogatok vele. Ne várjak már csodákat legalább magamtól...

Na, megyek is, csak épp felugrottam ide:) Puxxantás. Mert ma jön Peti, és még egy beadandóm sürgössen meg kell irjam......na pá

Címkék: gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr126135625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása