Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Érdeklődés hiányában..

2009.06.04. 14:44 | Singapur | 2 komment

abbahagyom a Narnia fejezeteinek felpakolását. Ugyis sok időbe telik a megformázása! Uh. ennyi!

Amugy cseppet sem bánom,h nem ir ide senki igy legalább tuti,h csak az én gondolataim olvashatók itt, már ha valaki olvassa is, amit irok, de az sem érdekel, ha nem, hiszen ez elsősorban magamnak készült!

Vizsgaidőszak közepefele járunk lassan, és még mindig vissza van 4 vizsgám. Remélem nem kell ezekből dupláznom, mert azt nagyon nem szeretném!

Lassan lejön a Dawson és a haverok 2. évada:) Nagyon örülök neki, hiszen nagyon szeretem ezt a sorozatot, jó lenne, ha a többi 4 is meglenne már, de sajna elég nehéz rájuk találni!:( Aki esetleg olvassa ezt, és tudja, hol lehet hozzájutni, és milyen formában igazán megírhatná:):) köszike, addig pedig youtube minden mennyiségben, csak itt sok az összevágás, alatta zenével, és kevés a tényleges rész, az is vagy angolul, vagy mit tom én, talán spanyolul...bocss, de nem értem!:(

Talán kihuzom nélküle még egy darabig, de nem sokáig:(

Címkék: Dawson

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr236135648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anett 2009.07.02. 00:40:07

Szabus vedd úgy,hogy a 3. évad is megvan, csak jusson el egyszer Komlóig:) pusza

Szabuska 2009.07.22. 20:27:36

Köszi Anett. Elvileg leérünk idén hozzátok:) egy 7végére tuti:) pusza
süti beállítások módosítása