Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Helló everybody

2012.05.02. 16:56 | Singapur | Szólj hozzá!

Itt vagyok ám, élek, meg minden, de ez a fránya internet...nehéz hozzájutni főleg akkor, amikor 4 napos szüneten van mindenki a családból, és mindenki a netet akarja az egy gépen, és sajnos még nincs wifink, hogy esetleg én is a kis laptopommal garázdálkodhassak időnként erre felétek. 

Gondolom nem sokan sajnáljátok, de talán valaki igen:) Most ideértem, és úgy vagyok, hogy a sok dolog közül nem is tudom mit írjak le. A lényeg, hogy jól telt ez a 4 nap, és lebarnultam:) Szép, nyárias meleg idő volt, néha kicsit több széllel, mint kellett volna, de azért nem panaszkodtunk. Egyik nap grilleztünk és bográcsoztunk, ami szerintem jól telt, voltam Sógorommal is Keszthely mellett, polcokért. Pihentünk, lent voltunk az Örökség Fesztiválon. Jó volt együtt lenni a családdal:)

Párom kocsijába is beépítették az 5-ös váltót. Azóta nem ültem benne, de biztosan jobban megy, rosszabbul csaknem:) Majd még kifejtem legközelebb hosszabban, mi is történik itthon velem, de igazából nem sok, mert anyával főzünk, mosunk, takarítunk, bevásárolni járunk...néha olvasok, tanulok...hamar eltelnek a napok. 

még jelentkezem...pusz 

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr906135484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása