Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

2010. 04. 17. szombat

2010.04.18. 16:49 | Singapur | Szólj hozzá!

reggeli, 10kor meló, Katrinnal szobatakarítás, meg konyhában rendet rakni, majd szünetem volt, 20 percig, majd azonnal lent kellett legyek felszolgálni…kicsit fura volt, mert elvileg szünetem lett volna. mind1, főnök telefonált, nekem ugranom kellett. Elég sokan voltak, szép idő volt, a teraszon is sokan. Itt volt Johannes (?) Tobi unokatesója asszem, aki a bárban van, és adja az üccsiket, meg takarított ott elég szépen, és rendesen, a hűtőt, mindent. Majd Tobi elment szünetre, és egyedül voltam, persze chefin itt volt, ha kellett, az üccsiket kitöltötték nekem igy egyszerűbb volt.
Szal ment egyedül a felszolgálás, bár nem tudtam hogyan tudom megjegyezni melyik asztal mit kért, mikor egymás után 3-at vettem fel…rejtély, de nem gáz, a lényegen nem változtat, még fizettetni is tudtam…és roppant büszke voltam magamra..igaz, néha utólag vittem evőeszközt…de nem voltak nagyon mérgesek, felpörögtem a helyzethez
chef +chefin együtt ebédelt, majd Tobi, végül én…utána még egy kicsi szünet, fél óra, aztán 8-kor konyhában segíteni Ramon-nak, és Herr Büll-nek elpakolni, elmosogatni. Szegény Ramon, azért nem lennék a helyében, neki sem könnyebb, mint nekem. Meg kell tanulnia minden fogást, milyen kaját hogyan, mihez milyen köret, mit hogy….szal ezt sem szeretném csinálni…azért szerintem Herr Büll elég jó tanár, nekem is mindig segít. Igaz, pénteken kicsit lassú voltam, és ezért nem nagyon tudott időben elmenni, de sajna nem ment jobban De ma már megint jó szívvel fogadott Mindig megkérdi hogy vagyok igaz, ezt a legtöbben megkérdik Mindenki elég kedves velem, és ez jól esik…szóval konyha után levittem a rongyokat mosásra, majd szobába. este fürcsi, hajat mostam, majd net, msn..fél 12kor alcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr736135566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása