Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

aktívan nyár vége van

2009.08.21. 15:32 | Singapur | Szólj hozzá!

Helló mindenkinek!

Már augusztus 21.-e van, kijelenthetem, h. aktívan nyár vége. Nagyon hamar eltelt ez a nyár is, és azt hiszem, h. nagyon nagyon élveztem. Pároméknál laktam egész júliusban, és egy részét az augusztusnak is itt töltöttem. Ok? Innen jártam munkába Nagymányokra. Mit csináltam? Először barackszedés volt a meló, aztán szőlőbe mentünk ki (aki akart, és belefért a létszámba) zöldmunkázni, ami egy fokkal egyszerűbb volt (sztem). Mert ugye a barackot "csak" le kell szedni a fáról....jah, meg alulról felszedni, ami már lepotyogott cefrének. Persze miért is ne lettem volna azon fiatalokból álló csoport tagja (persze brigádonként csak max. 2 fő), akik mászhattak az amugy sem tul magas barackfák alatt, kikészítve ezzel derekukat, lábukat, és vérnyomásukat. Ezek után persze,h. jobban tetszett a zöldmunka, ott csak akkor kellett hajolni, ha a tővet megtisztitottam, vagy ki kellett vágni egy -két (néhol több 10!!) vaddohányt, vadrózsát, vadszőlőt, amit a damilos fűnyíró képtelen kivágni. Na persze, egyik sem volt azért olyan halálosan szar, csak ha 40 fok volt, és semmi szél....meg persze bogarak....fúj...de itt vagyok, túl éltem, igaz,h. nem csináltam végig, mert előbb eljöttem, mielőtt vége lehetett volna, de azért igy is elmondhatom, nem voltam hasztalan ezen a nyáron. Igaz, tanulás nem igazán volt, de nem is baj, most már ugy vagyok vele,h. várom ezt a félévet. Persze melót most is tervezek, remélem össze fog jönni!

Azért volt pihenés is! Hétvégeken nem melóztam (a barackosba szombaton is kellett volna mennem), és voltunk júliusban egy hetet a Balcsin is:):). Nagyon jó volt, jó volt az idő, fürödtünk, bejártunk a központba:) Lellén voltunk, pontosításképp, mert ugye, ez nem derül ki egyértelműen a Balaton feliratból...

Valamint sikerült egy hétvégét (2 év után) "lent" töltenem unokatesóméknál Bácsalmáson. Peti nélkül igaz, de azért nekem így is nagyon tetszett:) Mindenkivel találkoztam egy kicsit, akivel akartam, és nagyon de nagyon boldog vagyok azóta:) Egy kicsi mindenkinek jutott belőlem:) Remélem azért ennyi elég volt,h. ne felejtsenek el:) Bár nem éreztem magam kivülállónak, azért meg volt bennem a rosszérzés is, hiszen unokatesómmal nem sikerült visszahozni azt a régi, és sajna rég eltünt felhőtlen kapcsolatot, és beszélgetést. Igaz, nagyon idő sem volt rá, de akkor is ez hiányzott, igaz, némileg nekem is köszönhető. nem mondom,h. nem. Valahogy, leesik bennem nagy sokára,h. ezt talán nem is lehet már csak úgy visszahozni, ahogyan szeretném, mert már mind a ketten elég sokat változunk. Talán, de azért meg lehet próbálni:)

A lényeg,h. azért jól éreztem magam ezen a nyáron, és igaz, nem azokat a dolgokat csináltam, mint elterveztem, de így sokkal, de sokkal jobb lett, mint arra számítottam! Szép volt ez a nyár:) Főleg Tomkával a kocsikázás:) Az nagyon ott volt:) Imádlak Papamaci:) és köszike! Meg a Sör, és a cso-csó, a séta, és vasárnap Hugiéknál a dumcsi:) És az az elhangzott mondat, ami nagyon szíven érintett....köszi Tamás, nélküled nem lenne ugyanaz:) pusszantás nektek:) Nagyon, de nagyon szeretlek titeket:) Persze ki ne hagyjam Anettot, és Edinát, az egész családot, akiket szintén még mindig és töretlenül szeretek! Akkor is, ha nem hiszitek el!

Azért ezt a pár napot még próbálom kellemesen eltölteni, majd valahogy lesz, mert valahogy mindig kell lennie:):) pusssz:) és szép az élet, ezt ne felejtsd el, ha ezt nem látod, cseréld le a barátaidat:) nekem nagyon jók vannak, és nagyon boldog vagyok,h. őket ismerhetem, és teljesen feltöltődtem velük nem teljes 2 nap alatt:)

Címkék: nyár

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr956135647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása