Szerelmes Boszorkány

Ébren vagyok.A szemem nyitva.Mégsem tudom kik vesznek körül,és mit akarnak tőlem.Nem értem,mit mondanak.Hallok hangokat,és érzékelek embereket,de ők a valóság részei.Én bezárkóztam egy másikba,egy olyan világba,ahol csak én járhatok..az álmaimban.

Címkék

Friss topikok

  • bali: Egy olyan kérdés ami sok kisgyereket foglalkoztat! Vajon létezik-e a Mikulás? 1. Egyetlen fajta i... (2010.08.05. 16:14) hellóka
  • ba: :] (2010.07.22. 07:43)
  • balázs: akkor jó:D (2010.05.09. 21:54)
  • Singapur: Szia Tesóm! Ezer bocsi, millió dolgom van, este meg hulla vagyok, valamint vissza kell szorítsam a... (2010.05.05. 14:38) 2010. 04. 28. szerda
  • se áok E/3: boldog blogszülinapot medika (2010.03.05. 07:22) Hát vége

HTML

Megint hétfő

2009.03.09. 14:08 | Singapur | Szólj hozzá!

Egyszerűen utálom ezt a napot. Szegény. Pedig nem tehet róla,h. pont vele kezdődik a hét. A péntek egy sokkal kellemesebb nap, mert a hét végét jelzi. Ez van, nem lehet mit tenni...

Persze a legrosszabb az, amikor a péntek napos, meleg, mert akkor a szeles, hideg, esős hétfő még rosszabb helyzetbe kerül. Ha legalább sütne a nap, akkor nem lenne olyan rossz ez a nap, de így... nem mondanám,h. erre vágyom, mikor kinyitom a csipám reggel. Kedvem sincs kibújni a kellemesen meleg takaró alól, nem ám kimenni a hidegbe...

Este majd jobb lesz. Majd arra fogok gondolni,h. holnap kedd van már, aztán szerda, végül csütörtök, és a várva várt péntek után a nagybetűs HÉTVÉGE! Persze tanulnom kell minden nap, nem csak 7végén, mert jönnek a zh-k, beadandó leadási határidők, ez az, amaz. Mindig van valami... csak a szél ne fújna, akkor lenne kedvem sétálni menni, de így? Nem vagyok én bolond kérem szépen,h. önszántamból lefagyasszam a végtagjaim....nem szeretem:(

Jó lenne már egy kis tavasz. Már rügyeznek a fák, elevenülnek a madarak, meg az állatok, csak 0 és 8 fok közötti hőmérséklet nem eléggé meleg számomra. Persze ez is relatív, mert a nagyon meleget sem szeretem, téli gyerek vagyok, bírom a hideget, és nem is ezzel van bajom. Hanem az aprónak nem mondható szélszerű izével, ami leviszi a fejem a nyakamról, ha nem figyelek, és nem használok extra pillanatragasztót:)... a biztos hatás érdekében:)

Na mind1, ma már úgysem teszem ki a lábam a koliból:). Mindenkinek kevesebb szelet, és napsütést kívánok:)

Címkék: gondolat hétfő időjárás

A bejegyzés trackback címe:

https://szabuska.blog.hu/api/trackback/id/tr236135678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása